O Z N ÁM E NI E O V Y H L Á S E N Í O B C H O D N E J V E R E J N E J S Ú Ť A Ž E

                                                                                

Interné číslo:SOŠ - VOS – 888/2013

V Krupine dňa 26. 11. 2013

 

 

 

O Z N ÁM E NI E

 

O V Y H L Á S E N Í O B C H O D N E J V E R E J N E J S Ú Ť A Ž E

 

Podľa ustanovení, § 281 až § 288 Obchodného zákonníka (zákon č. 513/1991 Zb.) v znení neskorších predpisov, podľa zákona č. 446/2001 Z. z. o majetku vyšších územných celkov v znení zákona č. 258/2009 Z. z., v súlade so Zásadami hospodárenia s majetkom Banskobystrického samosprávneho kraja, účinnými od 1. novembra 2012,

 

riaditeľ školy

 

vyhlasuje verejnú obchodnú súťaž

 

o podávanie najvhodnejších návrhov na uzavretie zmluvy o nájme nebytových priestorov v správe vyhlasovateľa za účelom umiestnenia reklamných zariadení.

 

 

S ú ť a ž n é p o d m i e n k y :

 

1.   Identifikácia obstarávateľa:

 

Názov organizácie:               Stredná odborná škola

 

Štatutárny zástupca:             Mgr. Anna Borbuliaková

Sídlo:                                    Janka Jesenského, 888/1, 963 01 Krupina

IČO:                                      159352

DIČ:                                       2021152287

tel.:                                        045/5512403

e-mail:                                              soupka@mail.t-com.sk

web:                                     www.soskrupina.sk

 

 

2.   Predmet súťaže

 

Predmetom súťaže je:

 

prenechanie priestoru v areáli školydo nájmu za účelom umiestnenia reklamného nosiča (predpokladané rozmery 961 mm x 1004 mm).

 

Zariadenia je možné umiestniť:

 

-         na vonkajšej stene pri vstupe do budovy školy

 

 

Reklamný nosič musí byť bezpečne upevnenýna uvedenom mieste! Za osadenie zodpovedá

nájomca.

 

Termín obhliadky si môže uchádzač dohodnúť telefonicky alebo na sekretariáte školy. Presné miesto osadenia bude určené počas obhliadky - nie je možné využiť už obsadené časti.

 

3.   Typ zmluvy:Zmluva o nájme nebytových priestorov

 

4.   Zásady ostatného obsahu zamýšľanej zmluvy

 

Zmluva o prenájme bude uzatvorená na dobu určitú od 1. januára 2014do 31. decembra 2014. Nájomné za osadený reklamný nosič bude splatné jednorázovo na základe faktúry, ktorá bude vystavená do 14. dní od podpisu zmluvy oboma zmluvnými stranami, so splatnosťou 30 dní.

 

 

Po uzavretí zmluvy s vybraným uchádzačom, je nájomca povinný do 60 dní od podpisu zmluvy predložiť súhlas príslušných inštitúcií s umiestnením reklamného zariadenia. Nepredloženie súhlasu je dôvodom na ukončenie nájmu.

 

Všetky náklady spojené s osadením a údržbou reklamného panelu znáša nájomca. Počas celej doby nájmu bude nájomca povinný udržiavať zariadenie v dobrom technickom stave a na reklamnej ploche vylúči propagovanie násilia, fašizmu, pornografie a výrobkov zakázaných legislatívou (najmä zákon o reklame). Po ukončení nájmu bude povinný uviesť miesto osadenia panelu do pôvodného stavu.

 

Obstarávateľ si vyhradzuje právo ukončiť nájomnú zmluvu alebo zrušiť verejnú obchodnú súťaž v prípade zmeny platnej legislatívy.

 

5. Spôsob podávania návrhov

 

Návrh do súťaže predkladá jej účastník v neporušenej obálke, na ktorej uvedie meno, adresu účastníka, a označí ju „VOS – reklama – neotvárať!“.

 

V obálke uchádza č predloží:

 

-         Doklad preukazujúci totožnosť účastníka (kópiu živnostenského listu, kópiu občianskeho preukazu).

-         Počet reklamných nosičov.

-         Špecifikáciu miesta, na ktorom má záujem reklamný nosič umiestniť (nákres umiestnenia) – je potrebné rešpektovať už osadené reklamné zariadenia a umiestnenie dohodnúť s obstarávateľom - s riaditeľom školy.

-         Návrh na výšku ročného nájomného prepočítaného na 1 m2výlepovej plochy reklamného nosiča.

 

-         V návrhu uvedie účel umiestnenia reklamných nosičov (obsah reklamy), opíše spôsob ich osadenia. V obsahu reklamy je potrebné zvážiť umiestnenie v blízkosti školy - nepropagovať výrobky ako alkoholické nápoje a pod.

 

Súťažné návrhy doručené iným spôsobom alebo po stanovenom termíne odovzdania nebudú do obchodnej verejnej súťaže prijaté.

 

6. Súťažná lehota

 

Súťaž sa začína dňom jej uverejnenia na webovej stránke školy a na informačnej tabuli vo vestibule školy, t. j. dňa 27. novembra 2013. Súťažné návrhy je možné podávať v termíne

 

do 12. decembra 2013 do 12.00 hod.

 

Pri doručení obálky s návrhom rozhoduje čas prijatia na sekretariáte školy(nie pečiatka pošty).

 

Do súťaže nemožno zahrnúť návrhy, ktoré boli predložené po termíne určenom v týchto súťažných podmienkach, ani návrhy, ktorých obsah nezodpovedá súťažným podmienkam. Takéto návrhy komisia odmietne.

 

7. Kritériá hodnotenia súťažných návrhov

 

Jediným kritériom pre hodnotenie predložených ponúk je ponúkaná najvyššia cena ročného nájomného za umiestnenie jednej reklamnej tabule prepočítaná na 1 m² reklamnej plochy.

 

Vyhlasovateľ súťaže je oprávnený rokovať o uzatvorenízmluvyo nájmes ďalšímnajúspešnejším uchádzačomaj v prípadoch, ak z akýchkoľvekdôvodov uchádzač,ktoréhoponuka bolanajvýhodnejšianeuzavrie zmluvu o nájme.

 

8.Lehota na zverejnenie výsledkov súťaže

Výsledky súťaže budú zverejnené na webovej stránke školy dňa 13. decembra 2013. Navrhovateľ, ktorýpodal víťazný návrh, bude upovedomený písomne a bude s ním uzatvorená nájomná zmluva najneskôr do17. decembra 2013.

 

9.Ďalšie informácie

    Navrhovatelia nemajú nárok na náhradu nákladov spojených s účasťou na súťaži.               

·           Účastník nemôže označiť údaje svojho návrhu ako dôverné.

    Po uplynutí súťažnej lehoty nemožno návrhy meniť a dopĺňať.

    Vyhlasovateľ si vyhradzuje právo zmeniť súťažné podmienky, zrušiť súťaž, resp. nevybrať žiadny návrhz prihlásených ponúk, uprednostniť pri rovnosti cenových ponúk za nájom návrh, ktorý je z hľadiska účeluvyužitia priestorov pre vyhlasovateľa prijateľnejší.

 

·           Súťažné materiály nebudú postúpené tretím osobám.

 

·           Podpísaná zmluva bude v súlade s platnými predpismi zverejnená na internetovej stránke vyhlasovateľa. Zmluva nadobúda účinnosť 1 deň po jej zverejnení v CRZ objednávateľa.

 

 

10.  Kontaktná osoba

 

Osoba zodpovedná za priebeh obchodnej verejnej súťaže: Mária Lazárová – vedúca ekonomického úseku.

 

Mgr. Anna Borbuliaková

riaditeľka školy

                                                                                

 

                                                                                                                                                       

 

 




Vytlačené z webovej stránky https://www.sosoaskrupina.sk/
Stránku vytvorilo r65 studio s.r.o., J.Mikulku 7, 963 01, Krupina, www.r65studio.sk / 0908 519 314.
Obsah generuje redakčný systém AdministriX.